Doorgaan naar hoofdcontent

Say yes to the dress!

Hey hoi
Clyde hier zo!

Zoals jij alvast wel wist gaan mijn ouder binnenkort trouwen, wat natuurlijk super spannend is! Aangezien ik ook getuige mag zijn en dus beetje een belangrijke heb gekregen in hun huwelijk! Ik ben zo blij voor hun, want eerlijk, soms zijn het nog een stelletje verliefde tieners, hahah. Later wil ik een relatie zoals die van mijn ouders. Ze hebben een open relatie, ze houden zich aan elkaar en hebben samen de raarste humor ooit, hahah. Oh gosh, misschien heb ik daarom ook zo'n rare humor?

Ach ja, ik ga jou nu wat meer vertellen over het kiezen van een jurk. Dus wil jij weten hoe het verliep? Ga dan snel naar onze Fashion-blog en find out.

Nog een paar maanden wachten en ik vertel jou alles over het huwelijk!
Is er nog iets speciaals dat jij wilt weten? Drop een comment onder die blogpost en misschien is het mijn volgende blogpost?

XOXO
Clyde

Reacties